Bildemo är en långvarig samarbetspartner till Sirius Fotboll som återigen väljer att fortsätta sitt partnerskap. Nu står det klart att företaget fortsätter i rollen som Huvudpartner, där Bildemo bland annat syns på bröstet på den nya matchtröjan under säsongen 2022.
Thomas Gustafsson, Platschef & marknadsansvarig på Bildemo om det fortsatta samarbetet:
– Sirius Fotbolls företagsnätverk är en viktig del för oss, där vi får möjlighet att skapa nya – och att fördjupa – relationer med andra företagare i Uppland. Om vi företagare bygger relationer med varandra så är jag övertygad om att vi tillsammans kan göra Uppsala till en ännu intressantare plats för näringslivet att verka i. Rent sportsligt så ser vi fram mot en spännande säsong som partner till Sirius. Intressanta nyförvärv som visar att Sirius tar nästa steg i sin utveckling samt att stora delar av staben och laget finns kvar från förra året borgar för att vi bör kunna höja förväntningarna ett snäpp. Sen vet vi ju inte förrän efter 31 mars hur truppen ser ut. Men jag har en bra känsla i kroppen att det kommer bli kul att gå på Studan och följa laget i år.
Kristofer Widlundh, försäljning, Sirius Fotboll:
– Vi är oerhört stolta och glada över att fortsätta samarbetet med Bildemo (Atracco Group). Bildemo är ett bolag med djup förankring i Uppsala, och med en historik som sträcker så långt bak i tiden med Sirius Fotboll, och som vi värnar om väldigt mycket. Det här är ett kvitto på att vi har en långsiktighet i vår relation där vi kontinuerligt utvecklar dialogen och tar partnerskapet till nya nivåer. Vi ser fram emot att få uppleva Allsvensk fotboll på Studenternas tillsammans med Bildemo!
BILDEN: Kristofer Widlundh, försäljning, Sirius Fotboll och Thomas Gustafsson, marknadsansvarig på Bildemo.